خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

عمیدی: یلر برای کمک به پینگ پنگ ایران به کشورمان سفر کرده است

دبیر فدراسیون پینگ پنگ در خصوص حضور سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان آلمان در ایران گفت: ‘یلر’ در راستای برنامه های توسعه ای فدراسیون بین المللی پینگ پنگ و برای کمک به پینگ پنگ ایران به کشورمان سفر کرده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’امیر عمیدی’ با بیان اینکه ‘اوا یلر’ مربی [...]

 
 
دبیر فدراسیون پینگ پنگ در خصوص حضور سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان آلمان در ایران گفت: ‘یلر’ در راستای برنامه های توسعه ای فدراسیون بین المللی پینگ پنگ و برای کمک به پینگ پنگ ایران به کشورمان سفر کرده است.
به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’امیر عمیدی’ با بیان اینکه ‘اوا یلر’ مربی شناخته شده ای در این رشته ورزشی است، به ایرنا گفت:

 

در نظر داشتیم این مربی را پیش از آغاز رقابت های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن به ایران بیاوریم که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات، این مهم در آن زمان میسر نشد.

 

وی افزود: خوشبختانه با مساعدت فدراسیون بین المللی پینگ پنگ و پیگیری های متعدد مسوولان فدراسیون پینگ پنگ، این مربی روز شنبه به ایران آمد.

 

دبیر فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: ‘یلر’ در مدت اقامتش در ایران علاوه بر زیر نظر گرفتن تمرینات بانوان ملی پوش، مربیان داخلی را نیز آموزش خواهد داد.

 

عمیدی تصریح کرد: در این دوره، ملی پوشان پینگ پنگ کشورمان به همراه بازیکنان تیم های امید و جوان زیر نظر این مربی تمرین خواهند کرد و از تجربیاتش در دو نوبت تمرین صبح و بعدازظهر که ۵ ساعت به طول می انجامد، سود می برند.

 

همچنین ۲۷ مربی مرد و زن نیز در دوره آموزشی یک هفته ای ‘یلر’ شرکت داشته و با آخرین روش های آموزشی این رشته ورزشی آشنا می شوند.

 

به گفته وی، حضور سرمربی تیم ملی پینگ پنگ آلمان که هم اکنون عنوان قهرمانی اروپا را نیز در اختیار دارد، به پینگ پنگ کشورمان کمک زیادی خواهد کرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: جمعه 26 / 10 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد